Το μικρό μηχανικό πρόβλημα στο πλοίο “Νήσος Σάμος” ανέδειξε το σεβασμό της εταιρείας προς τους επιβάτες

Μηχανική βλάβη παρουσίασε το πρωί της Πέμπτης στο λιμάνι της Χίου το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Σάμος», που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Πειραιά Χίο-Μυτιλήνη με 238 επιβάτες, 69 φορτηγά, 30 ΙΧ οχήματα και 13 δίκυκλα.

Στις 21:35 το βράδυ απέπλευσε κενό φορτίου με προορισμό τη Μυτιλήνη, ενώ οι 238 επιβάτες του πλοίου, αλλά και τα 69 φορτηγά τα 30 ΙΧ οχήματα και τα 13 δίκυκλα που βρίσκονταν σε αυτό, προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Ρόδος».

Τελικά με άμεσες κινήσεις της εταιρείας το πλοίο επισκευάστηκε αυθημερόν και εκτελεί κανονικά τα δρομολόγιά του.

Εκείνο που μας έκανε καλή εντύπωση, ήταν η άψογη συμπεριφορά των πληρωμάτων των δύο πλοίων, που φρόντισαν άμεσα να εξυπηρετήσουν τους επιβάτες ώστε αυτοί να μην υποστούν καμία απολύτως ταλαιπωρία.

Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις ακούμε από τους επιβάτες φωνές, διαμαρτυρίες, καταγγελίες για αδιαφορία κλπ.

Ωστόσο φαίνεται ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι εταιρείες φροντίζουν να μην έχουμε πλέον τέτοια φαινόμενα.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας φρόντισαν άμεσα ώστε οι επιβάτες να έχουν και καμπίνες για να κοιμηθούν, αλλά και να μη τους λείψει η διατροφή τους.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι δεχθήκαμε τηλέφωνα από επιβάτες του “Νήσος Σάμος” οι οποίοι μας ζητούσαν να γράψουμε δυο καλά λόγια για τον καπετάνιο Γιώργο Αρβανίτη και το πλήρωμα του πλοίου για την τέλεια εξυπηρέτησή τους.

Οφείλουμε σε τέτοιες περιπτώσεις να τους βγάζουμε το καπέλο σε όλους !!!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο