Συζητήσεις επί συζητήσεων για το ακτοπλοϊκό πρόβλημα χωρίς κανένα αποτέλεσμα…

kalogirou-aktoploiko-11

Την έντονη δυσαρέσκειά της για την ακτοπλοϊκή απομόνωση της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου, εξέφρασε η Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κα Χριστιάνα Καλογήρου στη σημερινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Η Περιφερειάρχης έθεσε το θέμα προ ημερησίας διατάξεως, χαρακτηρίζοντας επιεικώς απαράδεκτο το γεγονός ότι τα δύο νησιά δεν έχουν ακτοπλοϊκή σύνδεση με το Λαύριο για 23 συνεχόμενες μέρες και πρότεινε την άμεση επέκταση του δρομολογίου Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη προς Λήμνο και Καβάλα για να αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα από αύριο και μέχρι της εξεύρεση οριστικής λύσης.

Η Περιφερειάρχης υποστήριξε επίσης το αίτημα που παρουσίασε προ ημερησίας διατάξεως ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου των Οινουσσών, να συμπεριληφθεί το νησί μία φορά την εβδομάδα  στη δρομολόγηση της γραμμής Χίος- Πειραιάς, τονίζοντας ότι έχει ήδη ολοκληρωθεί το έργο του νέου λιμενικού κρηπιδώματος των Οινουσσών, ένα έργο ΕΣΠΑ το οποίο, όπως είπε, δεν θα πρέπει να επιτρέψουμε να μετατραπεί σε «διακοσμητικό» έργο.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης για έγκριση της δρομολόγησης του «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» και των δρομολογίων για το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» και το «ΑΡΙΑΔΝΗ», η κα Καλογήρου υποστήριξε ότι η απόφαση έγκρισης των δρομολογίων από τον Υπουργό Ναυτιλίας πρέπει να υπογραφεί άμεσα, ώστε να καταστεί δυνατή η ενεργοποίηση του συστήματος κρατήσεων και να αποφευχθεί η περαιτέρω ζημιά στον τουρισμό των νησιών από τη μη ύπαρξη διαθέσιμων δρομολογίων για τη θερινή περίοδο.

Παράλληλα, τόνισε ότι τα συγκεκριμένα δρομολόγια έχουν γίνει ομόφωνα δεκτά σε πρόσφατη πολυπληθή σύσκεψη που έγινε στην Περιφερειακή Ενότητα Σάμου παρουσία του βουλευτή, του συνόλου των αιρετών από όλα τα νησιά της Ενότητας, αλλά και των κοινωνικών και επαγγελματικών ομάδων, καθόσον με τα αιτούμενα δρομολόγια εξασφαλίζονται τα ακόλουθα:

 

 

  • Η κάλυψη όλων των λιμανιών με μεγάλο αριθμό δρομολογίων -πέραν κάθε προσδοκίας- και με πλοία πρώτης κατηγορίας, μεγάλης ταχύτητας και χωρητικότητας.

 

  • Το Βαθύ συνδέεται 5 φορές με τον Πειραιά, το Καρλόβασι 4 φορές, ο Άγιος Κήρυκος 5 φορές, ο Εύδηλος 6 φορές. Οι Φούρνοι 3 φορές με το υπερσύγχρονο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», γεγονός που ικανοποιεί με το παραπάνω την κοινωνία του νησιού.

 

  • Τα νησιά συνδέονται με Μύκονο-Σύρο-Πάρο-Νάξο και

κατ’ επέκταση και τα υπόλοιπα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

 

  • Για πρώτη φορά συνδέονται η Ικαρία και η Σάμος με μεγάλο οχηματαγωγό πλοίο (ΝΗΣΟΣ ΠΑΤΜΟΣ) με την Πάτμο και κατ’ επέκταση το Βόρειο Αιγαίο με το Νότιο.

 

  • Για πρώτη φορά η γραμμή Ικαρία-Σάμος-Χίος-Λέσβος-Λήμνος-Καβάλα εξυπηρετείται με τρία πλοία που είναι ίσως τα καλύτερα ελληνικά ακτοπλοϊκά πλοία (ΑΡΙΑΔΝΗ- BLUE STAR1– ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ).

 

 

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.