Το θερινό ωράριο καταστημέτων – Επιδοτούμενο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης

ermou-mytilinis

Σας ενημερώνουμε ότι το θερινό ωράριο θα ξεκινήσει ημέρα Τρίτη 13-05-14 και θα διαρκέσει μέχρι 30-09-14.

 

 

 

ΗΜΕΡΑ

ΠΡΩΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ             ΩΡΑΡΙΟ
ΔΕΥΤΕΡΑ

08.30 – 14.00

ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΛΕΙΣΤΑ
ΤΡΙΤΗ

08.30 – 14.00

18:00–21:00
ΤΕΤΑΡΤΗ

08.30 – 14.00

ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΛΕΙΣΤΑ
ΠΕΜΠΤΗ

08.30 – 14.00

18:00 –21:00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

08.30 – 14.00

18:00– 21:00
ΣΑΒΒΑΤΟ

08.30 – 14.00

ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΛΕΙΣΤΑ

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Σας γνωρίζουμε ότι ο Σύλλογος μας αποφάσισε την συμμετοχή του σε Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης εργαζομένων σε μικρές επιχειρήσεις ΛΑΕΚ 1-25 2014, του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού. Στόχος των συγκεκριμένων προγραμμάτων είναι να καλυφθούν οι ανάγκες των επιχειρήσεων σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης και εξειδίκευσης, μέσα σε μια περίοδο αυξημένου ανταγωνισμού.

– Όποια επιχείρηση απασχολεί από 1-25 άτομα , μπορεί να συμμετάσχει σε αυτά τα  εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης των εργαζομένων τους.

– Ο κάθε εργαζόμενος, που θα συμμετέχει σε αυτά τα  προγράμματα, θα λάβει ως δαπάνη σίτισης και μετακίνησης μέχρι του ποσού των πέντε (5,00) ευρώ ανά εκπαιδευτική ώρα.

– Διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος έως σαράντα (40) ώρες.

 

Η θεματολογία των προγραμμάτων για τα σεμινάριο ΛΑΕΚ 1-25 είναι:

Πρακτικά Θέματα Management – Leadership – Decision Making

 

–              1. DecisionMaking

Τεχνικές & Στρατηγικές για αποτελεσματική Λήψη Αποφάσεων.

Πως η συμμετοχή του προσωπικού βοηθά στην Επίλυση προβλημάτων ;

Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ιδέες για την επιχείρηση μας μέσω του Brainstorming;

–              2. Management

Τακτικοί έλεγχοι management για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Τα καθήκοντα ενός Manager.

Οι πέντε (5) μεγαλύτερες λειτουργίες ενός Manager.

–              3. Leadership

Τι είναι leadership;

Ποιες οι βασικές ικανότητες και τα χαρίσματα των αποτελεσματικών leaders;

ü  Θεωρίες και Τεχνικές Διαπραγματεύσεων για υψηλές πωλήσεις.

ü  Πρακτικές Εφαρμογές για σωστή εξυπηρέτηση πελατών και για αύξηση των πωλήσεων.

ü   Αρχές Marketing.

ü  Αποτελεσματική Επικοινωνία και Τεχνικές Παρουσιάσεων .

 

 

                                                                       www.esmjt.gr

 

 

ü  Πωλήσεις – Τεχνικές Διαπραγμάτευσης.

ü  Σωστή Εξυπηρέτηση και Συμπεριφορά.

ü  Γλώσσα Σώματος.

ü  Εξυπηρέτηση του Πελάτη.

ü  Υγιεινή και Ασφάλεια στο χώρο εργασίας – Πυρασφάλεια – Αντιμετώπιση Εκτάκτων Περιστατικών.

 

 

 

Όσες από τις επιχειρήσεις ενδιαφέρονται παρακαλούνται να προσέρχονται στο γραφείο του  Εμπορικού Συλλόγου από τις 09:00-14:00 για να συμπληρώσουν την Υπεύθυνη Δήλωση Επιχείρησης για το πρόγραμμα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο