Με απαρχαιομένη φιλοσοφία το σποτ του Δήμου Μυτιλήνης για το “Λεσβιακό Καλοκαίρι 2021” (ΒΙΝΤΕΟ)

Από την Αντιδημαρχία Πολιτισμού – Τουρισμού του Δήμου Μυτιλήνης λάβαμε το παρακάτω δελτίο τύπου το οποίο αναφέρεται στο διαφημιστικό σποτ για το “Λεσβιακό Καλοκαίρι 2021”.

Σαν εκτέλεση της παραγωγής το σποτάκι είναι πολύ καλό…

Όμως αυτό που μεταφέρει σε έναν άνθρωπο που θα το παρακολουθήσει είναι ότι η Μυτιλήνη αποτελεί ένα ησυχαστήριο για άτομα της τρίτης ηλικίας – ας μας συγχωρήσουν οι συμπαθέστατες φατσούλες που εμφανίζονται στο βίντεο που δεν φταίνε σε τίποτα – έναν τόπο με πολιτιστική κληρονομιά και αρχαιολογικούς χώρους και ορισμένα όμορφα τοπία…

Πουθενά δεν εμφανίζονται κάποιες από τις εκπληκτικές μας παραλίες…

Πουθενά δεν εμφανίζονται κάποιοι χώροι διασκέδασης…

Πουθενά δεν εμφανίζονται νέοι και νέες σε παραλίες σε χώρους διασκέδασης…

Ο τουρίστας κύριοι θέλει να πάει κάπου για διακοπές για να ξεφαντώσει…

Να το ρίξει λίγο έξω…

Βεβαίως θέλει και την ξεκούρασή του…

Αλλά όχι με τις συνθήκες που χρόνια τώρα προβάλλετε το νησί μας…

Και τουλάχιστον δεν παραδειγματίζεστε από τα αποτελέσματα τόσων χρόνων…

Εμάς το μόνο που μας έμεινε από όλο αυτό το σποτάκι ήταν η προβολή της κατά τα άλλα συμπαθέστατης πρωταγωνίστριας Πένυς Αγοραστού η οποία στο ρόλο που της έδωσαν ήταν εξαιρετική !!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΣΠΟΤ

“Η Αντιδημαρχία Πολιτισμού – Τουρισμού του Δήμου Μυτιλήνης, εν όψει της τουριστικής περιόδου που ξεκίνησε, και θέλοντας να συνδυάσει την προβολή του τόπου με την ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του νησιού μας, προχώρησε στην παραγωγή ενός ξεχωριστού διαφημιστικού spot. Με πολύ μεράκι και αγάπη για τον τόπο, οι συντελεστές του εγχειρήματος προσπάθησαν να δείξουν την Μυτιλήνη όπως της αξίζει!

Η δημιουργία του διαφημιστικού για το νησί μας spot, είναι το αποτέλεσμα σύνθεσης πρωτογενούς υλικού από διάφορες γωνιές του Δήμου μας, που αναδεικνύει με ξεχωριστό τρόπο τις ομορφιές του, προβάλλοντας συγχρόνως και το «Λεσβιακό Καλοκαίρι», έναν επιτυχημένο πολιτιστικό θεσμό, που εξελίσσεται, καθιστώντας τη Λέσβο πόλο έλξης επισκεπτών που θέλουν να συνδυάσουν διακοπές με πολιτιστικά δρώμενα.

Το διαφημιστικό spot αναδεικνύει με μοναδικό τρόπο τις φυσικές ομορφιές του νησιού, αλλά και την πολιτιστική μας ταυτότητά, που έχει διαχρονική αξία και οφείλουμε να την τονίζουμε ως μια πολύτιμη κληρονομιά, που καθιστά ξεχωριστή τη Λέσβο.

Η πρωτοβουλία αυτή της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού με επικεφαλής τον Αντιδήμαρχο Παναγιώτη Τσακύρη και τους συνεργάτες του, κατάφερε να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει ανθρώπους που συνέβαλαν καθοριστικά στο άρτιο αποτέλεσμα και οι οποίοι υποστήριξαν αυτή την προσπάθεια υλικά και ηθικά.

Το σποτ φιλοδοξούμε να προβληθεί σε πανελλήνιο επίπεδο, έτσι ώστε να προβληθεί ο Δήμος Μυτιλήνης και γενικότερα η Λέσβος. Ένας τόπος που αξίζει κανείς να επισκεφθεί και να απολαύσει!

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην πρωταγωνίστρια του σποτ Πένυ Αγοραστού και στους Υποστηρικτές μας:

ΟΥΖΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ

ΚΟΥΣΚΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.

THEOFILOS PARADISE BOUTIQUE HOTEL

HELIOTROPE HOTEL

ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ Κ. ΣΤΑΜΑΤΗ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.

APHRODITE PROFESSIONAL HAIR CARE

HERTZ”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο